Blog | Medic-car Kft.

BLOG

Betekintést engedő ügyfélváró

Sokat teszünk Ügyfeleink kényelméért! Azt gondoljuk, hogy szerencsések az Ügyfeleink, komoly hangsúlyt fektetünk kényelmükre, hogy a szervizünk minél inkább beleilleszkedjenek életükbe. Koncentráljon nyugodtan a saját üzleti tevékenységére, életére, mi pedig az Ön...

bővebben

Hol a leggyengébb láncszem? (avagy kiderül az igazság)

Talán emlékeznek még a kötélen érkezett, vezérléscsere után totálkárossá vált motorú Skoda Fabia 1.2 javításának kálváriájáról írt cikkünkre? Akkor még nem tudhattuk, hogy pontosan ki is hibázott, vagy hol is van az a bizonyos leggyengébb láncszem, hiszen így fejeztük...

bővebben

Hol veszett el a teljesítmény?

Hol veszett el a teljesítmény? Cikkünk alanya egy 2008-as évjáratú, benzines Ford S-Max. (1999cm3, 107kW, AOWA motorkód) A tulajdonos a gépkocsi teljesítményére panaszkodott, elmondása szerint autója, főleg üzem meleg állapotban, kiszámíthatatlan időközönként...

bővebben

Hol veszett el a teljesítmény?

Cikkünk alanya egy 2008-as évjáratú, benzines Ford S-Max. (1999cm3, 107kW, AOWA motorkód) A tulajdonos a gépkocsi teljesítményére panaszkodott, elmondása szerint autója, főleg üzem meleg állapotban, kiszámíthatatlan időközönként elveszíti a teljesítményét....

bővebben

Hol a leggyengébb láncszem?

Majd két hete vontatókötélen érkezett hozzánk egy Skoda Fabia. A tulajdonos elmondása szerint az egyébként jól működő, 1.2-es, három hengeres, BME, motor kódú 2007-es autó, motorolajszintjét néha, de legutóbb már régen nem ellenőrizték. Most, egy leállítás után többé...

bővebben

Hődrótos légtömegmérő vizsgálat

Cikkünkben egy az Opel Astra, Calibra (C20XE ), valamint a BMW 320i (206S1) gépkocsikban alkalmazott hődrótos légtömegmérő oszcilloszkópos vizsgálatát mutatjuk be. Vizsgálatunk tárgya az 1. ábrán látható légtömegmérő, amit azt hiszem, nem okoz különösebb problémát...

bővebben

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar
Share This